24 februari 2010

-Bokmal-

Tjollahopp!
Efter skolan igår bar det av till stadsbiblioteket för att lämna tillbaka några böcker. Jag hade lovat mig själv att inte låna fler böcker ännu, eftersom att jag har en bok jag måste läsa i skolan + att vi nog ska få en till att läsa snart, sedan har jag fortfarande tre böcker jag vann i novelltävlingen kvar, som jag inte har läst. Och såklart bokmanuset från Barnens bokklubb! :D
Men det slutade med att jag lånade två böcker till (och jag hade lånat minst halv bibblan om jag inte tvingat mig därifrån). Det är något med bibliotek och böcker, de har en dragningskraft som tar tag i mig och jag sugs verkligen med! Men det är gött att det är böcker, och inte något annat som jag blir beroende av! ;)
Jag kom ialla fall ut från biblioteket med "Hemsökt-Medlaren" av Meg Cabot och "Au pair-Nya utmaningar" av Melissa de la Cruz. Gillar egentligen inte "au pair liknande" böcker, men de har helt klart en dragningskraft de också!

Jag slår vad om att jag, ovetandes, tar mina steg mot biblioteket snart igen...!
Hejhopp! Nu ska jag lääääsa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar