3 augusti 2012

Vinn en bok!

Update: AVSLUTAD
Nu börjar höstens läsning komma in i bokhandlarna, och lagom till det tävlar jag ut fem exemplar av en av dessa böcker. Det handlar om Hanna Jedviks andra roman: "Kurt Cobain finns inte mer". Jag har läst och gillat den mycket, den är så fin! Den har inte kommit ut i handeln ännu, och recensionsdagen väntar i slutet av augusti, men redan nu har du alltså chansen att bli en av fem lyckliga vinnare!
Vill du ha chans att vinna en av böckerna? Gör då såhär:
1. Skriv i en kommentar till detta inlägg att du vill vara med i tävlingen. Det går också bra att mejla sofie.tiger(snabela)hotmail.com, skriv då "Tävling" i ämnesraden.

2. Vill du ha en extra lott kan du tipsa om tävlingen på din blogg, Twitter eller Facebook. Max antal lotter är två.

3. I kommentaren länkar du till den plats där du ev. tipsat.

4. Svara på frågan: Vad heter Hanan Jedviks debutroman? (Svaret finns på bloggen)

5. Skriv namn och mejladress, så att jag kan kontakta dig om du blir en av vinnarna.

Du kan anmäla ditt intresse till och med 13/8 klockan. 08.26, sedan drar jag fem vinnare. De presenteras på bloggen. Håll även utkik efter en intervju med författaren under tävlingens gång!

Tack till Rabén & Sjögren som sponsrat med böckerna!

May the odds be ever in your favor!

12 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla:)
    Här har jag tipsat om tävlingen: http://bokglantan.wordpress.com/2012/08/03/tips-vinn-kurt-cobain-finns-inte-mer/
    Hanna Jedviks debutroman heter "Snart är jag borta"
    Mail: tilda94[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med :)
    Svar: Snart är jag borta
    Länk till inlägg om tävlingen på min blogg: http://boktjejerna.devote.se/blogs/21207573/taevling.htm#WriteComment
    Mejl: boktjejen@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Hannas debutroman heter "Snart är jag borta".

    Jag har även valt att dela med mig av din tävling på min blogg: http://bokhjartat.blogspot.se/

    SvaraRadera
  4. Jag har tipsat och snart mailat! http://kajsasbokblogg.wordpress.com/2012/08/03/tips-om-utlottning-2/

    SvaraRadera
  5. Klart man vill vara med!

    Hennes första bok heter "Snart är jag borta".

    Bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  6. ja tack ! vinner gärna denna bok ♥
    jeanette10@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med! :)
    Svaret på frågan är 'Snart är jag borta'.
    Mitt namn är Alva och min mailadress är kulturromantikern@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar! Jag ska alldeles strax tipsa om tävlingen på Facebook också! (www.facebook.com/miasbokhylla)
    Hanna Jedviks debutroman heter Snart är jag borta.
    Min mailadress är a.mariagoranson [at] gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar och har skrivit om det på min twitter här: https://twitter.com/emma_ericson/status/233520160122740736

    Svar på frågan: Hennes debutroman heter "Snart är jag borta"

    Emma Ericson
    emma.ericson95@telia.com

    SvaraRadera
  10. Halkade in här av en slump så nu måste jag ju bara skicka iväg ett svar i den här tävlingen :p
    Hennes debutroman heter "Snart är jag borta".

    Mail: therese.mansson2@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Jag är med :D

    Min mejl: bokugglan@hotmail.se

    Jag har skrivit på facebook: http://www.facebook.com/pages/Bokugglan/392679064103883?ref=hl och på twitter: https://twitter.com/Bokugglan/status/234305145473732608

    Svar: Snart är jag borta

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med i tävlingen(:

    "Snart är jag borta" heter boken

    mejl: bookshelves1@hotmail.com

    SvaraRadera