15 juni 2013

Vart läser du helst?

Kanske är det så att det finns en plats där du allra helst sitter/ligger/står/hoppar när du läser. En favoritfotölj, soffan, sängen, på stranden, vid köksbordet... Själv trivs jag just nu i solstolen eller i sängen innan jag ska sova, men det finns alternativa ställen. En gång varje vecka den här sommaren (och kanske in i höst) tänkte jag visa platser att läsa på, sådana du kanske inte tänkt på. Kanske kommer du på en ny plats att läsa på, eller så nöjer du dig med att se mig ute på galna äventyr...

Jag skulle även vilja ha bilder på era favoritläsplatser! Med eller utan dig själv på. Mejla den till sofie.tiger (snabela) hotmail.com. Skriv "Läsplats" i ämnesraden. Har du en egen blogg vore det självklart roligt om du tipsar om detta tema där. :) Bilderna kommer dyka  upp på bloggen efter sammanställning. Under tiden visar jag er mina sommarläsplatser...

Först ut:
I en gummibåt på sjön läser jag Sommaren jag blev vacker av Jenny Han
Foto: Daniel Utahs

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt det ser ut! Själv läser jag gärna på verandan, i hängmattan och förstås i sängen. Ska mejla dig en bild.

    SvaraRadera