20 maj 2018

Utmaning: #7dagar7böcker

Nu är det inte långt kvar till sommarlov/semester och härliga sommarmånader! Några gånger tidigare har vi kört bloggstafetter med sommarteman, men i år tänker jag mig en utmaning på instragram.


Tanken är den här: jag ger er 7 teman för 7 dagar. Ni lägger ut en bild varje dag som passar till dagens tema (fri tolkning). Vi startar den 4:e juni och använder #7dagar7böcker (följ gärna hashtagen!) för att lätt hitta andra som boktipsar inför sommaren. Om du inte har instagram får du gärna göra utmaningen på din blogg.

Vill du vara med? Lämna en kommentar här med ditt instagramnamn, eller kommentera på bilden jag lägger upp om utmaningen på @sofiesbokblogg på instagram. Inför utmaningen sammanfattar jag alla deltagare, så att vi vet vilka vi ska följa.

Vilka teman?
4/6 När solen skiner
5/6 När regnet öser ner
6/6 När reslängtan blir stor
7/6 När känslor vill bli berörda
8/6 När du vill lära dig något nytt
9/6 När det gärna får vara okomplicerat
10/6 En favorit


Lycka till! :)

4 kommentarer: