9 september 2018

Nya böcker hösten 2018

Det var längesedan jag gjorde ett inlägg med nya böcker jag vill läsa. Det har en förmåga att ta lång tid, och så växer läslistan väldigt snabbt... Nu har jag i alla fall knåpat ihop en lista. Om jag känner bokbranschen rätt kommer det publiceras många fler böcker jag vill läsa.

Augusti
* Ord i djupaste blått av Cath Crowley
* Skamlös av Amina Bile, Nancy Herz, Sofia Nesrine Srour och Esra Röise

September
* Ut på det djupa av Ulrika Lidbo
* En spellista för sömnlösa nätter av Déa Solin
* Ett hållbart liv av Naturskyddsföreningen, Johanna Stål och Nadia Nörbom
* När kastanjerna spricker av Camilla Lagerqvist
* Allt det här är sant av Lygia Day Peñaflor
* Mizeria av Melody Farshin 
* Innan ni tog oss av Lisa Wingate
* Sömnernas sömn - Elin Säfström

Oktober
* Doften av ett hem av Bonnie-Sue Hitchcock
* Nu och för alltid, Lara Jean - Jenny Han


Har du hittat några nya höstböcker du vill läsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar