1 juli 2016

Månadens bästa: juni

Månadens bästa bok är, utan tvekan, Du, bara av Anna Ahlund.

Jag har även läst:
* Om jag var din tjej - Meredith Russo 
* Jesus - James Martin
* Vulkanen och kalven som Po räddade - Grethe Rottböll och Viveka Sjögren
* Ishavspirater - Frida Nilsson
* Frankensteinaren - Martin Widmark och Christina Alvner
* Barn välkomnar barn
* Adjö, herr Muffin - Ulf Nilsson och Anna-Clara Tidholm
* Mamman som slutade sjunga - Sofia Weiss och Aurora Lindfelt


Temaläsning 2016 uppmanade mig att läsa klassiker och hyllvärmare. Jag har påbörjat en hyllvärmare, men faktiskt inte läst ut den.
I juli ska vi läsa historiska böcker. Jag vet inte riktigt vad jag ska läsa där, men jag funderar vidare.

Vilken är den bästa bok du läst i juni?

6 kommentarer:

  1. Har hört mycket om den boken!

    SvaraRadera
  2. Den här ska jag definitivt läsa. Tack för tipset! ��

    SvaraRadera
  3. Blir nyfiken på boken efter att ha läst din recension!

    SvaraRadera
  4. Ja Du, bara har jag sett på typ varenda blogg just nu

    SvaraRadera
  5. Inte utan att man blir nyfiken på en sån av så många väl omskriven bok! :)

    SvaraRadera
  6. Ska försöka hinna med den i slutet av månaden :)

    SvaraRadera