20 januari 2012

Två år!


För två år sedan startade jag denna bokblogg! Det känns väldigt häftigt att jag lyckats hålla igång den så länge, och med tanke på att jag ständigt får nya läsare och fler fina kommentarer, så tänker jag att jag fortsätter så läneg jag vill, kan och orkar. Sounds good?
Såhär såg första headern ut. Minns du den?
Statistik hämtad klockan 10.00 20/1
Sidvyer: 36 623
Läsare från:
Sverige: 31 006
USA: 2 071
Nederländerna: 928
Finland: 900
Ryssland: 205
Tyskland: 204
Storbritannien: 143
Norge: 115
Polen: 66
Kanada: 37

Tänkte fira med  att byta utseende på bloggen, denna gång något jag är riktigt nöjd med och kan behålla lite längre... Förslag? :)

7 kommentarer:

  1. Wow, grattis på 2-årsdagen! Vet att det är mycket jobb att hålla igång en bokblogg så det är imponerande. Själv har jag inte ens bloggat i ett år, men snart så :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att du har haft bloggen i 2 år! =)

    SvaraRadera
  3. Grattis :D 2 år är mycket! Jag har snart haft min blogg i två år,men i början var det min vardagsblogg,och ett halvår stod den still tills jag kom på ideén med bokblogg(alltså att jag kunde skapa en,inte så att jag kom på ideén hehe) :D

    SvaraRadera
  4. Grattis! Hoppas du vill fortsätta länge till, för det är alltid intressant och kul att läsa dina inlägg! :D

    SvaraRadera
  5. GRATTIS Sofie!
    Bra jobbat med din fina bokblogg!
    Lycka till med bloggen i år!
    Spännande att följa.

    SvaraRadera