27 mars 2015

Vårtävling!

Nu, kära bloggläsare, är det dags för en tävling igen! I samarbete med Rabén & Sjögren lottar jag ut ett pocketexemplar av Det handlar om dig, som jag recenserat här.

För att vara med i tävlingen:
1. Skriv ditt namn och din mejl i en kommentar.
2. Svara på frågan: Vilket är ditt bästa boktips i vår?
3. Om du tipsar om tävlingen på din blogg, facebook, twitter eller instagram får du en extra lott (använd gärna bilden här om du vill). Skicka med en länk i kommentaren.

Tävlingen stänger 5 april kl. 19:26. Därefter lottar jag bland de inkomna tävlarna.

Lycka till! :)

5 kommentarer:

  1. Andrea
    Andie.blogg@hotmail.com
    Delar tävlingen via min Facebook
    Vårens bästa boktips är Tredje Principen av Anna Jakobsson Lund

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är gärna med i utlottningen :) I vår ges ju "Fangirl" ut på svenska av Berghs så det är väl mitt största tips, storfavoriten från förra året!

    Mejladress: amanda.bokpandan@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Emma (bokemman@email.com):
    Vill tipsa om Annabel Pitchers bok "Tusen och en chans" som handlar om en tjej som börjar brevväxla med en man som är dödsdömd för morden på sin fru & granne. Jättebra bok som också utspelar sig under våren.

    SvaraRadera
  4. Mitt bästa boktips är ALLTID: Den hemliga historien av Donna Tartt

    Hanna
    hannaibland@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Åh så jätteroligt! Mitt bästa boktips i vår skulle absolut kunna vara just Det handlar om dig, men alldeles nyligen läste jag en annan fantastisk bok: Den unga eliten av Marie Lu. Tycker alla ska läsa! Här har jag skrivit om tävlingen: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com/2015/04/tavlingstips.html
    Och min mailadress är elviraslillabloggomvarlden@gmail.com :)

    SvaraRadera