4 januari 2018

Månadens bästa: december

Den bästa bok jag läste i december var Tre saker jag inte vet om dig av Julie Buxbaum.

Jag har även läst
* Ditt livs affär - Fredrik Backman
* Pi och powerbollarna - Karolina Kjellberg och Pauline Reuss
* Julaftonsnatt - Clement Clark Moore och Jessie Willcox Smith
* Vad varje vegetarian bör veta - Katherine McGuire
* Trolltider - Maria Gripe
* Det vi förlorade i elden - Mariana Enriquez
* Den första julen - Anders och Birgitta Johansson
* Toner i natten - Jojo Moyes
* och vi fortsatte att göra någonting rörande - Elis Burrau
* Astrid Lindgren: ett liv - Cilla Dalén och Annelie Drewsen

5 kommentarer:

  1. Du ser ut att ha haft en omväxlande månad.

    SvaraRadera
  2. Det var en bok jag inte tidigare kände till. Titel som väcker intresse. :)

    SvaraRadera
  3. Julie Buxbaums bok har jag för mig att jag har sett ganska mycket i mitt flöde den senaste tiden.

    SvaraRadera