20 januari 2018

Sofies bokblogg 8 år

Lilla bloggvännen, tänk vad mycket tid jag ägnat åt dig de senaste 8 åren! Trots lässvackor har jag återkommit, och egentligen aldrig tänkt att jag ska sluta blogga. Okej, några dagar för ett tag sedan funderade jag på hur det skulle vara om jag slutade, och frågade mig:  "vem är jag om jag inte bokbloggar? Kan jag någonsin sluta bokblogga?". I teorin är svaren enkla, i praktiken är det svårare. Bloggen har blivit en så stor del av mitt liv! Det skulle vara svårt att sluta. Så jag gör inte det. Vi fortsätter på det nionde året. Hoppas ni vill hänga med!

Det här är den första dagen i veckan jag har ro att läsa (annat än plugg, så sjukt mycket i skolan den här terminen!). Jag fortsätter med Jag heter inte Miriam. Halvvägs in är den riktigt bra!

Vad läser du idag?

8 kommentarer:

  1. Woho! Megastort grattis till dig och bloggen!

    SvaraRadera
  2. Grattis bloggen! Och till dig med förstås!

    SvaraRadera
  3. Grattis till att hållit ut och blogga så länge. Och att du känner att för att fortsätta. Jag har haft ett uppehåll på några år annars har jag bloggat sen maj 2007 (uppehållet var mellan 2011 till hösten 2015).
    Jag heter inte Miriam har jag ännu inte läst men skulle gärna vilja.
    Vad jag läser just nu är Dödssynden av Harper Lee etc.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det har blivit rätt många år för dig ändå!

      Radera