25 februari 2011

Dagens fråga

Dagens fråga lyder: Varför bor jag inte i Stockholm, alternativt Varför föddes jag inte fyra månader tidigare så att jag kunde ha körkort och köra upp till Stockholm?

Jag har nämligen blivit bjuden på bokreleasen till "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag", och här sitter jag, fem biltimmar från Gilla böcker och författaren Sara Ohlsson. Så ja, jag är lite sur just nu...

Men att jag redan läst boken gör mig lite gladare, och om ni känner mig så vet ni att det kommer en recension på boken så fort den kommit ut i butikerna :) Tills dess är det bara för er att se fram emot den :)

3 kommentarer:

  1. Asså jag är in love med den boktiteln!! Helt underbar :)

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad kul det låter! Den där boken verkar så kul också :D

    SvaraRadera
  3. Svar 1: Vad roligt att du gillar Var är alaska. Alltid kul att höra att man troligen köpt en bra bok!

    Svar 2: Tack! Jag är själv ganska nöjd med hur färgerna blev :)

    SvaraRadera