3 februari 2011

-Veckans citat: direkt från lekrummet

Denna vecka praktiserar jag på en förskola med barn i åldrarna 1-5. De är så härliga (oftast) och säger så mycket roligt, därför hämtar jag veckans citat direkt från lekrummet:

Kevin, 4 år (står vid den lilla spisen och förbereder min "middag"): Vad vill du ha till?
Jag: Ketchup.
Kevin: Men det är inte hamburgare nu! Det är macka. Vi har leverpastej.
Jag: Då tar jag leverpastej.
Kevin: Okej, då får du ketchup.


Bilden tog jag för några veckor sedan då det ännu inte hunnit börja slaska och blåsa...

3 kommentarer:

  1. Sv; Bra, då har vi bestämt det! :D Haha, nerrå jag lovar o svär att jag inte ska snora nått ;)

    SvaraRadera
  2. du skrev coh ist för och. :)

    SvaraRadera
  3. Haha, bäst! :D

    btw om nån av dina läsare ser denna kommentar så får dom gääärna rösta på min tröja som heter TODOS DE COLORES!
    http://www.up.universalpixel.se/

    SvaraRadera