8 december 2011

Jultävling!

AVSLUTAD
Jag och Emilia på Rabén & Sjögren har ätit många pepparkakor och därför blivit extra snälla. Därför kan jag nu lotta ut en julklapp till en av mina fina läsare! Boken förlaget sponrar med är Ingrid Olssons senaste, Jag vill ju bara att du gillar mig. Läs mer om boken här.
För att vara med i tävlingen:
1. Svara på frågan: Vilken bok debuterade Ingrid Olsson med? (Tips: svaret finns på min blogg, ledtråd: författarporträtt...)
2. Gilla min sida Sofies bokblogg på facebook (om du har facebbok) och följ mig på bloglovin´ för att hålla koll på hur det går i tävlingen.
3. Tipsa gärna andra om tävlingen, så kan vi hjälpas åt att sprida lite snäll julstämning :)
4. Skriv svaret i en kommentar, eller mejla till sofie.tiger(snabela)hotmail.com om du vill vara lite mer hemlighetsfull med ditt svar. Glöm inte skriva namn och mejladress samt "Jultävling" i ämnesraden!

Tävlingen avslutas lördagen den 17/12 klockan 21.03 och vinnaren presenteras strax därpå. Svarar inte vinnaren inom fem dagar drar jag en ny vinnare.

Ha det fint! *<:)

3 kommentarer:

  1. Låter kul!
    Har funderat på att läsa boken, så jag får väl skicka in svaret sedan :)

    SvaraRadera
  2. Jag har mailat till dig! /Skrivmoster

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med i din tävling. Mitt svar är:
    Medan mamma sover.
    Ha det gott!
    Bästa Hälsningar
    Monika.
    sannboken@gmail.com

    SvaraRadera