30 augusti 2010

-Härliga bokbloggare!


I detta inlägg skrev jag en efterlysning av bokbloggare, och att vi bloggare borde hjälpa varandra att bli bättre. Vill du hänga på? Gör det!
Här har jag samlat några som nappade på min idé
- Vitgul strumpa driver en bokblogg sedan i juli. Vad jag har förstått läser hon en del fantasy, men det finns en hel del annat på bloggen också!
- Här hittar du Snusmumrikens bokblogg med inlägg från april i år. Hon läser allt från "Deluxe"böcker till "Drakmånad" och skriver lite längre recensioner.

Tack till alla som lagt till mig på bloglovin´ och nappade på den här idén! På en vecka ungefär höjdes min placering på litteraturbloggslistan med 40 placeringar! TACK!

Lillasyster på bilden :)

1 kommentar:

  1. Wow, en länkning! 8)

    Jag funderar på att byta blogg igen för devote funkar inte så bra med vårat bredband...

    SvaraRadera