26 augusti 2010

-Min bokpall och ett visdomsord


Till vänster i bloggen visar jag numera "Just nu på bokpallen", alltså den bok jag läser. Oftast läser jag ändå fler böcker, typ Bibeln som alltid har en plats på nämnda pall!
Idag var jag på biblioteket, och jag hittade väldigt många av böckerna på min boklista. Jag kom hem med väskan full av böcker, det blev sju lånade+ att jag redan hade en i väskan. Hur min bokpall ser ut just nu kan du se på bilden, vilket jag tycker ser ganska kul ut ;)


Dagens visdomsord/tips: Ta vara på dina vänner! Njut av tiden du har med dem, den är guld värd. Du vet aldrig vad som kan hända, det behöver inte vara något drastiskt, det kan räcka med enkla saker för att det ska bli riktigt jobbigt...

2 kommentarer:

  1. Avis, vill läsa många av dom där böckerna...
    Bra visdomsord!

    SvaraRadera
  2. Booknerd! B-)
    Heter det inte guld värd. ist för guld värld? :)

    SvaraRadera