17 augusti 2011

Frizon-festival!


10-14 augusti befann jag mig på Närkeslätten, för första gången på festivalen Frizon! I år med temat "Fred- på blodigt allvar". En helt underbar festival med leende människor överallt!
Konserter, pyssle, möten, nya vänner, sova i tält, frysa, svettas, dansa, hoppas, sjunga, skratta,  LE, leva livet, internskämt och en stor kick inför hösten. Hoppas att bilderna talar för hur underbart fint det var att vara på FRIZON 2011! :)
Fotbollstunering med en hejdundrandes invigning. Det vita som flyger genom luften är kvittorullar
I fotbollscupen deltog ett gäng med gorillor, som blev våra personliga favoriter efter att de kom fram och kramade mig när vi gjorde mat en eftermiddag;)
En kväll bestämde sig Peppe för att ta på sig alla utrullade kvittorullar från kupinvigningen

Liquid Ham, som enligt mig gav bästa och röjigaste konserten, tillsammans med mig, Herman, Anna och Peppe
Robyn-inspirerade Vanbot

Marcus Birro kom för föreläsning/stand-up

Gudstjänst i den stora Ladan var en av kvällarnas höjdpunkter. Här bild på det mycket duktiga lovsångsteamet!

Jag och tre underbart fina vänner vid namnen Anna, Peppe och Herman! Här på en åker, där det togs många fina kort!

Fantasikrig

För att göra detta inlätt lite bok-relaterat visar jag denna bild på basisten i Psalters som liknar Hagrid i Harry Potter...

Idolkort med Pedros, som gav den röjigaste konserten!
Laga mat på stormkök och fika utanför tältet var fint i solen :)

1 kommentar:

  1. Nicelisnice! :-) Om du bara hade tagit invigningsfotot från andra sidan så hade du fått med mig på bilden. Höhö. :-)

    SvaraRadera