9 augusti 2011

Mer av mig på nätet

Förra året läste jag en kurs i skolan som heter Multimedia A. Då gjorde vi bland annat hemsidor, ljudberättelser, turistprojekt och ett slutprojekt. En av de hemsidor jag gjorde handlade om ungdomsböcker (såklart), och under en begränsad tid kan du kika in på den. Klicka här för att göra det. Sidan är inte på topp, och tävlingen det annonseras om är inte tillgänglig, men fokuset ligger under fliken "Böcker", så kika gärna in där!

I turistprojektet vi gjorde skrev jag om Svenarum, den by jag bor utanför, och sidan kan du hitta här. Börja med att klicka på knappen "Hem", så kommer du rätt!


Kursen multimeda var väldigt rolig, lite svår ibland och jobbigt när datorn krånglade, men jag är nöjd med resultatet, och att ha gjort två helt egna hemsidor, förutom bloggen då, känns coolt ;)

Ha det fint!

2 kommentarer: