26 augusti 2011

Nytt i bokhyllan!

Förra veckan blev jag ägare till fem böcker! Först var jag på loppis, där det fanns massor av böcker, och kom ut med tre sycken som totalt kostade 38 kronor! När jag kom hem någon dag senare väntade två paket med recensionsexemplar på mitt skrivbord, så nu har jag ännu mer att stoppa i bokhyllan :)





Böckerna jag köpte:
- Att förlora Gemma av Katy Gardner
- Tio små negerpojkar av Agatha Christie
- I denna stilla natt av Mari Jungstedt

Recensionsexemplaren:
- Hoppas av Åsa Anderberg Strollo
- Välkommen hem av Johanna Lindbäck

Recensioner kommer när jag läst dem :)
Har du läst någon av böckerna, eller planerar du att läsa någon av dem?

Ha det fint! :)

2 kommentarer:

  1. Jag ska läsa både Hoppas och Välkommen hem, fick också hem dem nu i veckan. Hoppas börjar jag nog läsa redan idag. :D

    SvaraRadera
  2. Sv:
    Det låter ju finfint! Tack så mycket, och lycka till du med! :D

    SvaraRadera