12 juni 2012

Barnbokstips

Som jag skrivit innan har jag en profil på LitteraturMagazinet.se. Att bokblogga själv på två olika bloggar är nog inget jag rekommenderar, men jag tycker att jag lyckats hyfsat bra med det... På nämnda blogg har jag recenserat många aktuella barnböcker, och är du sugen på att se recensionerna eller bli tipsad om nya barnböcker, kan du, bland andra, hitta dessa recensioner:

Min första strandkantsbok, Stella- en prinsessa bland stjärnornaManne gräver ett hål
Nalla och Björn åker till havetTrollskogen- Trollungarna och häxan, Raberbertjuven, Pollenkyssen

De flesta andra recensioner publicerar jag både här och på LittMag. fast i lite olika form.

1 kommentar:

  1. Jag har nu en tävling där du kan vinna boken Belle som jag precis läst ut och hoppas på du vill vara med i denna tävlingen för jag fick två ex av den:)

    Jag förstår dig idén med två bloggar då jag själv har en annan blogg som handlar lite mer om min vardag.
    Kramis
    Bokälskarinnan

    SvaraRadera