8 oktober 2012

Bokmässan, del 6

Bjuder på några fler bilder från bokmässan:

Under lördagen spelades ett avsnitt av Babel in på en scen bokmässan. Programledaren Jessica laddar upp inför nästa tagning medan ett filmklipp visas för TV-tittarna.

"Jag måste ta ett kort på er till bloggen", sa Ebba von Sydow och tog upp sin mobil mitt under matlagningen med sin mamma.

Mamma tog sig en sväng med min kamera, och hittade då Christer Fuglesang som satt och läste högt ur en av sina äventyrsböcker för barn. Tre böcker jag är nyfiken på, någon som läst?


Mamma sammanfattar bokmässan: En fantastisk upplevelse att vara med på bokmässan så jag tycker alla borde åka dit någon gång! Det är som ett stort smörgåsbord fyllt med fina böcker, härliga människor och spännande "kändisar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar