12 oktober 2012

Tro det eller ej, men det kommer fler böcker...

Som tur är verkar inte Sveriges alla bokförlag sluta trycka böcker. Fast någon månad skulle det i och för sig vara skönt om de slutade, för hur ska jag hinna läsa allt jag vill? Här kommer ännu ett inlägg med kommande böcker:

 I april, i väntan på den avslutande Nyckeln, kommer ett seriealbum med Berättelser från Engelsfors. Det handlar om Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandbergs Engelsforstrilogi. Ska bli spännande att se de utvalda på bild!



På bokmässan såg jag att Ester Roxberg, författaren till fina Antiloper, ger ut en bok med titeln Fågelhuset. Någon omslagsbild har däremot inte blivit officiell. I februari finns den dock i butik! Ett utdrag ur manuset finns bredvid mig på skrivbordet, så snart ska jag tjuvläsa lite...

För dem som läst och gillat Lauren Olivers Delirium, kommer i februari fortsättningen i trilogin: Pandemonium. Hur ska det gå i landet som förbjuder kärlek?

3 kommentarer:

  1. Jaa en liten paus några gånger per år skulle vara bra jag har inte en chans att läsa allt jag vill läsa!! :P

    SvaraRadera
  2. Jag har läst båda Cirkeln och Eld. Nu väntar jag på nyckeln. Det är jätte spännande trilogi. Precis som Harry Potter :D Harry Potter är bästa boken för mig.

    SvaraRadera
  3. Har läst cirkeln och eld. Det är jättespännande bok(trilogi). Väntar på nyckeln. Det precis som Harry Potter. Harry Potter är bästa boken för mig :D

    SvaraRadera