2 maj 2015

Läsrapport: april

Nu har jag läst färdig alla böcker i kursen. Det kändes väldigt peppande att inse att så fort jag läst klart månadens lista skulle jag få välja precis vad jag ville. Det ledde också till att jag hamnade i en sträckläsningsperiod, då jag inte kunnat lägga böckerna ifrån mig, trots att allt jag läste inte var jättebra. Jag gillar sådana perioder!

Kurslitteraturen jag läst:
Svenska för idioter
Istället för hiphop
Gråter aldrig samma tårar två gånger
Kommissarie Tax samlade mysterier
Simborgarmysteriet
Sonja, Boris och tjuven


Egenvalda böcker:
En dröm från att dö
Flyt som en fjäril, stick som ett bi - gillar lite extra.
The Maze Runner
Fangirl - gillar lite extra
Du föll och jag för dig
Kanske är det allt du behöver veta - gillar lite extra
Total 12 böcker, i genomsnitt 83 sidor per dag. Jag har läst så mycket att recensionerna lagts på kö för att bli publicerade, så håll ut, så kommer alla böcker ovan snart bli omskrivna. :)

1 kommentar: