28 april 2016

Bibloenkät

Tiden har gått väldigt snabbt de senaste två veckorna, vilket betytt: inte mycket lästid. Däremot hade jag mycket bloggtid innan denna period, så det finns ett gäng inlägg på lager. Skönt! Igårkväll hittade jag en bibloenkät hos Bokhora.

Antal biblioteksböcker hemma (eller på Paddan) just nu: Fem. Antikvariat Blå Spegeln, Mästerdetektiv Blomkvist, När mammas tankar ändrade färg, Monstret i natten och Hönan som drömde om att flyga.

Varav utlästa: Två.

Reservationer: Fyra. Dumplin, Om jag var din tjej (det dröjer alldeles för länge innan de där två kommer in!), Får hundar korv i himlen? och Det är jag som är Mickan!

Längtar mest efter: Dumplin och Om jag var din tjej.

Senaste inköpsförslaget: Jag har nog aldrig gett förslag. Den ena bibblan jag hänger på brukar vara snabb med nytt, och när det gäller den andra har jag inte tänkt på att man kan ge förslag. Kul att jag blev påmind!

Senast utlästa biblobok: Antikvariat Blå Spegeln

Läser just nu: En annan, vilket inte är en biblobok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar