5 april 2016

Veckans bokbloggsfråga och en läshög

På väg hem från jobbet igår gick jag in på biblioteket för att hämta två reserverade böcker som kommit in. När jag ändå var där gick jag en sväng och hittade två till. Klassiskt boknördsscenario. Jag anar en viss färgkod, kanske bortsett från den översta, men den är jag å andra sidan mest sugen på att läsa. Någon som läst någon av böckerna?

På grund av att jag låg däckad i magsjuka några dagar förra veckan, missade jag bokbloggsfråga. Men idag hänger jag på som vanligt:
Vad tycker du om bokbloggstävlingar? Brukar du arrangera tävlingar på din blogg? Tycker du själv om att delta i tävlingar på bokbloggar? Nu tänker jag framförallt på sådana tävlingar där man t ex lottar ut en bok, inte på utmaningar och läsmaraton/läs-a-lots.
Jag tycker det är roligt med tävlingar där priset är en intressant bok eller presentkort på någon näthandel, då deltar jag gärna. Det har hänt att jag vunnit, men nu var det längesedan... Några gånger har jag lottat ut böcker här på bloggen, men även det var ett tag sedan.


2 kommentarer:

  1. Tycker också det är kul med tävlingar. En förutsättning för det är väl att man är intresserad av vinsten också :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är tävlingar roliga :) och som bäst om man vinner enbok man verkligen vill ha!!

    SvaraRadera