10 november 2017

Julkalenderbloggstafett 2017

UPDATE: alla platser är nu bokade.

För femte året i rad är det snart dags för julkalenderbloggstafetten! Den har varit populär och jag tycker det är väldigt roligt, så vi kör på!


För er som inte varit med innan: julkalenderbloggstafetten är en stafett som sträcker sig från 1-24 december. Varje dag öppnas en lucka hos en ny bloggare, vilket innebär att vi klickar oss genom 24 bloggar fram till julafton. Varje inlägg bjuder på (minst) ett boktips på ett angivet tema.
Årets tema är Bäst i bokhyllan. Jag vet, det är i princip omöjligt att välja den BÄSTA boken i bokhyllan. Men som vanligt är temat fritt att spåna vidare på.

Vill du vara med?
1. Anmäl dig till bloggstafetten via mejl till sofie.tiger(snabela)hotmail.com.
     a. skriv "bloggstafett" i ämnesraden.
     b. skriv ditt och din bloggs namn.
     c. skriv vilken bok du vill skriva om (om flera väljer samma bok går jag in och redigerar lite, annars lägger jag mig inte i).
    (d. Om du inte har en egen blogg, men ändå vill medverka får du gärna gästblogga på min blogg! Då mejlar du adressen ovan.)
     e. tryck på "skicka" senast 26/11 kl. 16.00. Stafetten har 23 platser, först till kvarn.

2. Efter den 26/11 får du ett mejl med all info du behöver, inklusive det datum då du ska blogga.



Frågor på det? 

Sprid gärna vidare, använd gärna min bild. Tror att detta kan bli en riktigt bra julkalender, det vore väldigt roligt om ni vill vara med! *<:)

10 kommentarer:

  1. Vilken jätterolig idé!! Vi på bokklubbsbloggen skulle gärna vilja vara med, men låt mig fundera lite på en idé till ett inlägg så mailar jag om jag kommer på något bra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Släng iväg ett mejl när du bestämt dig. :)

      Radera
  2. Bästa julkalendern. Nu har jag anmält mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir, Johanna! Roligt att du är med! :)

      Radera
  3. jag tänker ett par dagar och återkommer

    SvaraRadera
  4. Jag paxar gärna en plats men får återkomma om vad jag ska blogga om.

    SvaraRadera
  5. Så kul grej. Tack för din fråga. Men hinner inte vara med i år. Men nästa!

    SvaraRadera