25 september 2011

Bok- och biblioteksmässan 2011

Igår drog jag med familjen på bokmässan i Göteborg! Det var första gången för mig, och det var en häftig upplevelse! Det var massor av folk som vimlade runt och kollade in alla montrar, köpte böcker, hälsade på förlagsfolk, författare och andra kändisar, lyssnade på intervjuer och fick sina böcker signerade. Kanske skriver en krönika om mina upplevelser, men till dess får ni hålla till godo med ett gäng bilder! (och ni, sno inte bilderna, de är mina!)
En sådan här fotölj skulle man ha!
Aftonbladet Kultur intervjuar Cirkel-författarna Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren

Expressen intervjuar Arja Saijonmaa

Mari Jungstedt signerar

Folk!

Mer folk...

Ester Roxberg läser ut sin nya bok "Antiloper" i X-publishings monter
Denise Rudberg i intervju

Nobelpristagare Mario Vargas Llosa
Ann Söderlund: "Här står jag och tittar på er, och så står ni där och tittar på mig",
sa hon till mig och min syster innan jag tog kortet. Här vid signering hos Pocketförlaget

Härliga Lena- Maria Klingvall signerar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar