9 september 2011

Framöver

Nu har jag bestämt vad jag ska göra för projektarbete! Efter många tankar och funderingar ska jag skriva en barnbok om lika värde och främlingsfientlighet. Vad sägs om det? När jag kommer igång lite mer kanske jag fixar en egen "etikett" för boken här på bloggen, och skriver lite om mitt skrivande, om det är någon som är intresserad av det.
Jag har redan skrivit en del, och dessutom har jag förberett mig lite genom att läsa barnböcker. Funderar på att göra några bokvideos på dem, istället för en vanlig recensioner, låter det som en trevlig idé?

Förresten, om ni har tips på bra barnböcker så får ni gärna tipsa! :)
Ha det riktigt bra nu, vänner!

6 kommentarer:

  1. Bokvideos skulle vara jättekul! Kul projektarbete också! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om min förra kommentar försvann eller något när jag skrev, men i alla fall:
    Bokvideos skulle vara jättekul! Roligt projektarbete också, lycka till!

    SvaraRadera
  3. Coolast! :) Mina favoritbarnböcker: Sune, och en jag inte kommer ihåg vad den heter, som jag tror du också läst. Den hette typ nåt crazy som: Om jag bara inte gick ut och gick med tantens hund, eller nåt. Vet du vad jag menar? :)

    SvaraRadera
  4. Vore jättekul med bokvideos! :)

    SvaraRadera
  5. Han kan sjunga nåt annat! Visst var det du som sa att han bara kunde sjunga en låt? Nu finns iaf en ny, rätt bra ändå tkr jag! Videon är snygg på en del ställen också faktiskt, fast inte han... http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musik/musikvideor/article13471425.ab

    SvaraRadera