21 september 2011

Se hit om du gillar att skriva!

Gillar du att skriva har jag nu något på gång för dig. Jag funderar nämligen på att ordna ett gäng med skrivtävlingar!
Såhär tänker jag: På bloggen dyker det upp tävlingar då och då. Det kan vara att ni ska skriva en dikt, en kort novell eller bara rada upp några ord. Beroende på hur stor uppgiften är så blir det olika lång tävlingstid (detta anges i tävlingsinstruktionerna för varje tävling), ni skriver, och när ni är klara  skickar ni in det till mig. Det vinnande bidraget publiceras här på bloggen.

Låter detta som något du skulle vilja vara med i?

Man kan själv välja vilken/vilka tävlingar man vill vara med i, och behöver därför inte vara med i alla. Under tiden lägger jag ut skrivtips och andra inspirerande inlägg på bloggen. Jag tänker mig det hela som en kul, inspirerande grej som kan få igång skrivsugna fingrar och tankar. Sprid gärna detta (använd gärna bilden ovan), så blir vi fler, och det blir roligare! :)

Skriv i en kommentar om du är intresserad! :)


P.s. glöm inte tävlingen

10 kommentarer:

  1. Skulle definitivt delta i åtminstone någon av tävlingarna, så det låter roligt c:

    SvaraRadera
  2. Skulle absolut hänga på! Skriver om detta på bloggen imorgon!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag är intresserad:D

    SvaraRadera
  4. Jaaa vilken bra idé :D

    SvaraRadera
  5. Jag kan nog vara intresserad beroende på teman och textform.

    SvaraRadera
  6. Intresse finns! /Skrivmoster

    SvaraRadera
  7. Låter som en jättkul idé :)

    SvaraRadera
  8. Jag skulle helt klart vara med! :D

    SvaraRadera
  9. Ja det låter kul! Tror att jag är intresserad! (:

    SvaraRadera