27 september 2011

Första skrivartävlingen!


Efter att ha fått mycket positiv respons på skrivartävlingarna, så kör vi nu igång!

Första skrivartävlingen handlar om något som nog ingen av oss har missat de senaste månaderna, nämligen regn. Din uppgift är att skriva om regn. Det kan vara hur som helst och vad som helst, för regn kan ju vara både positivt och negativt. Bara din fantasi sätter gränserna, och så en gräns från mitt håll: du ska skriva max 300 ord. Senast 11/10 klockan 18.00 vill jag ha in ditt bidrag till sofie.tiger(snabela)hotmail.com, skriv ”Skrivtävling 1” i ämnesraden, och i mejlet skriver du namn, eventuell bloggadress/hemsida och e-postadress så att jag kan nå dig om du blir vinnaren. Skriv gärna i en kommentar om du är med!

Det vinnande bidraget publiceras här några dagar efter sista anmälningsdag.

Lycka till!
Håll utkik efter inspiration här på bloggen!

2 kommentarer:

  1. Bara 300 ord, omöjligt att hålla sig inom en sådan gräns ju! Nej, men jag ska definitivt försöka, eftersom jag gillar temat c:

    SvaraRadera
  2. Jag kommer helt klart delta!:)

    SvaraRadera