2 mars 2016

Månadens bästa - februari

Det var svårt att välja vilken som var den bästa boken jag läste i februari. Efter en del tänkande har jag dock kommit fram till att det blev: En bit av mig fattas. Inte långt därefter följer Pojken på bergets topp (e-bok) och Mitt hjärta går på.

Jag har även läst
Jan Svensson
Bibelvis - ljudbok
Kompisboken - e-bok
Jag, Du
och Vi - e-bok


Månades temautmaning handlade om Kärlek, relationer och feelgood. Mitt hjärta går på stämmer in på kärleks- och feelgoodtemat. Jag har svårt att hitta en skönlitterär bok som inte behandlar relationer på något sätt, därför kan jag sätta in alla lästa böcker på relationstemat.

Vilken är den bästa bok du läst i februari?

8 kommentarer:

  1. Den här har jag inte hört talas om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den känns som en doldis. Jag har inte hört alls mycket om den, till skillnad från många andra av Levithans böcker.

      Radera
  2. Hundra omistliga ting av Lucy Dillon :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att det var så många bra böcker att det var svårt att välja den bästa.

    SvaraRadera
  4. Intressant. Denna känner jag inte alls till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den känns som en doldis. Jag har inte hört alls mycket om den, till skillnad från många andra av Levithans böcker.

      Radera