5 juli 2015

Läshög

I morgon drar läs-a-lot igång. Det är delvis en tävling, vilken jag inte kommer satsa stenhårt på, eftersom den känns motsägelsefull. I en mening står det att läs-a-lot handlar om att ta tid för läsning i stället för "onödiga" grejer som tv och mobil, och i nästa mening står det i princip att man måste vara uppdaterad på instagram hela tiden för att inte missa när de korta spurterna kommer. Jag kommer istället tävla mest med mig själv, för att se hur mycket jag hinner läsa på en vecka.

Här är ett gäng med böcker som jag vill läsa snart, kanske nästa vecka, kanske innan sommaren är slut.
Vad läser du i sommar?

1 kommentar:

  1. Jo det lät motsägelsefullt att ta sig tid till läsning samtidigt som man ska uppdatera instagram hela tiden för att inte missa någonting.

    SvaraRadera