5 maj 2016

Bloggstafett: Sommarläsning

Jag gillar bloggstafetter. Som många av er vet har jag ordnat julkalenderbloggstafett i några år. Förra året tyckte jag det var för lång tid mellan jularna, så jag ordnade en bloggstafett där ni fick tipsa om era bästa sommarböcker. Vad sägs om att göra om det?

Jag tänker att bloggstafetten ska äga rum söndagen den 5 juni. Den som vill vara med får en tid då ett inlägg ska publiceras. Inlägget ska innehålla två tipstvå teman: 
1) en bok att läsa när solen skiner, och
2) en bok att läsa när regnet öser ner.

Vill du vara med?
1. Senast 30/5 kl. 19.00 skickar du ett mejl till sofie.tiger(snabela)hotmail.com, skriv "Bloggstafett" i ämnesraden. Skriv även ditt och bloggens namn/adress.
Om du inte har en egen blogg, men ändå vill medverka, får du gärna gästblogga på min blogg. Då mejlar du adressen ovan.

2. Efter 30/5 får du ett mejl med den tid då du ska publicera ditt inlägg på din blogg. På min blogg publiceras även en lista på alla medverkande och när deras inlägg publiceras. I nämnda mejl finns all info du behöver.

Frågor på det?

Tipsa gärna om stafetten, använd gärna temabilden. :)

2 kommentarer:

  1. Ser med spänning fram emot detta trots att jag har alldeles för många böcker på hög redan... Skulle behöva gå i pension NU för att komma nån vart i mina bokhögar. ;-)
    Carol

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, jag håller med. Inte gör jag det här för att jag saknar böcker jag vill läsa. ;)

      Radera